Raonaments

IniciRaonaments

Sent primer una idea, passant a ser una il·lusió, per ser després un desig i ara convertir-se en realitat, es materialitza en la creació d’una anomenada “FUNDACIÓ”,més aviat una institució i una Organització, que de manera activa pretén ajudar i acompanyar l’ésser humà, com a membre, com a persona i centre de la vida, a viure feliç i en la felicitat, “SENT fELIÇ, VIVINT FELIÇ i FENT FELIÇ” els altres éssers humans, ajudant-los i acompanyant-los en la felicitat.

Per això caminem junts el trajecte, basant-nos en els nostres Principis, Valors i Fonaments, especialment en la Fe Cristiana i en la promulgació de l’Evangeli, recolzant-nos en la formació, en l’estudi, en la investigació, en l’educació, en el descobriment, en l’anàlisi, en els errors i sobretot en la reflexió i en la meditació que ens ajudaran a ser feliços, viure feliços i fer feliços els altres.

I…

La fe i l’esperança, la il·lusió i la passió, l’esforç i la constància, la paciència i la confiança, fan de tu un ésser Feliç, fan de la teva vida una vida Feliç, fan dels altres uns éssers Bones

Amb il·lusió, amb entusiasme i amb vocació vam participar activament en aquesta, la nostra vida, per fer d’ella una vida més feliç. On tots i cadascun dels éssers humans tinguin l’oportunitat de ser feliços i de fer feliços els altres. En resposta a la nostra raó de ser, que no és altra que la de “ser feliç, viure feliç i fer feliç”, vam gaudir cada moment de la nostra vida amb l’oportunitat que tenim de ser feliços i gaudim cada instant

de les nostres vides trobant la manera de ser feliços, decidint ser feliços, pensant i vivint per ser feliços.

Fem i veiem complir la suma dels nostres objectius com una Missió, la nostra MISSIÓ, la Missió d’aquesta FUNDACIÓ XAFER. Comprometent-nos amb la nostra raó de ser, comprometent-nos amb nosaltres mateixos i amb els altres, comprometent-nos a fer complir i a atendre la nostra Missió, comprometent-nos a ser feliços, a viure feliços i a fer feliços els altres.

Ens ocupem en trobar les respostes a les preguntes sobre felicitat, ens ocupem en trobar solucions als dubtes i a les inquietuds que donen resposta a la felicitat. I especialment ens ocupem en trobar la felicitat, la felicitat interior de cada un, de cada ésser i la felicitat exterior de tots els éssers humans. I gaudim d’aquesta felicitat interior amb un mateix, i gaudim de la felicitat exterior compartint-la entre tots els éssers humans.

Sentim i fem de la felicitat una constant en les nostres vides, perquè naixem per ser i viure feliços, i vivim de manera feliç i en felicitat totes i cadascuna de les nostres experiències quotidianes i extraordinàries, dels nostres èxits i de les nostres adversitats, i vam trobar la manera de ser i viure feliços i de fer feliços els altres.

Cada un de nosaltres és feliç i serà feliç, viu feliç i viurà feliç i fa feliç i farà feliç als altres, donant ple i total compliment a la nostra raó de ser. I en agraïment a tota aquesta felicitat trobarem la manera de deixar com el nostre llegat als que vindran, una vida més feliç, una felicitat eterna.

Ara ets convocat a ser feliç, viure feliç i perquè facis feliços els altres éssers humans. Estàs convocat a comprometre’t a ser feliç, a viure feliç i a fer feliços els altres. Des d’aquest precís instant i per a l’eternitat has de ser feliç, has de viure feliç i has de fer feliços els altres, i d’aquesta manera obtindràs la major satisfacció, el major benefici que mai hagis pogut imaginar, perquè, sent feliç, vivint feliç i fent feliços els altres ets el més agraciat de tots els éssers humans

“Qui és feliç i viu feliç en la seva vida aporta felicitat a la vida”